0548 541711

Personeelsfeest

“Bedrijfsfeesten zijn essentieel voor het runnen van een gezonde onderneming.”

– Richard Branson

Alle neuzen dezelfde kant op door een personeelsfeest

Bij Pop the Champagne zijn we overtuigd van de kracht van personeelsfeesten.  Een onvergetelijk personeelsfeest of bedrijfsfeest geeft een blijk van waardering en zorgt voor verbinding. Verbinding onder de medewerkers, maar ook voor verbinding met het bedrijf. Het biedt de perfecte gelegenheid om aan teambuilding te werken en om jouw medewerkers te bedanken voor hun inzet.

Zet je medewerkers in het zonnetje met een feestavond vol verrassend entertainment, misschien wel met een speciaal thema of een bijzonder optreden, of voeg een unieke beleving toe. Een goed georganiseerd en onvergetelijk personeelsfeest zorgt voor gemotiveerde medewerkers en sterke teams. Het is de investering meer dan waard!

Wij van Pop the Champagne

  • hebben bijna 50 jaar ervaring in het organiseren van events
  • houden van intieme feestjes voor 200 gasten..
  • ..maar laten 2000 gasten ook graag uit hun dak gaan
  • vinden dat ieder event uniek is en leveren dus maatwerk

Wij regelen, jouw medewerkers genieten

  • planning & organisatie
  • uitnodigingstraject: van design tot verzending
  • culinaire catering uit eigen keuken
  • licht, geluid & techniek
  • creatieve invulling: van concept creatie tot programma & entertainment
  • gasten vervoer- en verblijf
  • marketing: we ondersteunen je om het gastentarget te halen

Lucky, de perfecte locatie

  • 6 multifunctionele zalen, met ieder een eigen karakter
  • capaciteit van 2700 gasten
  • groots, maar toch ook intiem
  • kwaliteit en beleving voorop
  • grote diversiteit aan hedendaagse showfaciliteiten

Uitstekende bereikbaarheid

  • 10 minuten met de auto vanaf de A1
  • 5 minuten lopen vanaf het NS station Rijssen
  • ruime gratis parkeergelegenheid op eigen terrein

Een team van professionals staat voor jullie klaar

Een personeelsfeest dat verbindt

Concept creatie

Een tof thema zorgt voor samenhang en een unieke sfeer. Het biedt de perfecte “ijsbreker” voor feesten. Afhankelijk van de wensen en de doelgroep creëren wij een concept dat past. Hier passen we alles op aan, van design tot entertainment. Ga jij voor een Mad Circus, Winter Wonderland, Hollywood of toch liever richting Viva Las Vegas?

Unieke locatie in Twente

Met 6 multifunctionele zalen die afzonderlijk, maar ook gezamenlijk gebruikt kunnen worden voor jouw personeelsfeest is Lucky één van de meest unieke locaties voor events in Twente. Door de standaard aanwezigheid van hedendaagse showfaciliteiten kan er meer budget gaan naar de invulling van het event op het gebied van food, drinks en natuurlijk entertainment!

Catering in eigen huis

Goed eten en drinken mag bij een event niet ontbreken. Er zijn verschillende manieren om de tong te strelen en de maag te vullen. Van fingerlicking fingerfood gerechtjes tot walking or seated dinner; onze eigen chefkok denkt graag mee om een verrassend menu samen te stellen.

Stars in the Field

Een evenement met een duidelijk uitgangspunt: alles is voor en door de medewerkers met “talent” als overkoepelend thema. We namen de medewerkers mee naar Hollywood, waar zij als echte “sterren” behandeld werden. Zij werden ontvangen over de rode loper waar paparazzi in de rij stond om foto’s te maken en een handtekening te bemachtigen. Unieke talenten van individuen werkzaam binnen de organisatie werden uitgelicht door een Wall of Fame en een heuse Award-uitreiking vond plaats. Op het gebied van eten en drinken ontbrak het de gasten vanzelfsprekend aan niets: van Americain foodstations met burgers, donuts en chicken buckets tot een roaring twenties restaurant met rib eye en kalfssukade. De avond werd afgesloten met een knallende eindshow!

Jouw medewerkers ook zo in het zonnetje zetten? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.